14 Temmuz 2008 Pazartesi

aslinda "GİDEN"dir geride kalan...


***pınar'ima...

3 yorum:

  1. En iyilerimizin sonu genellikle kendi ellerinden olur
    sırf uzaklaşmak için,
    ve geride kalanlar
    birinin onlardan
    uzaklaşmayı neden isteyebileceğini
    bir türlü tam olarak anlayamazlar.

    YanıtlaSil
  2. sanki boşaltılıp boşaltılıp tekrar oturulan bir koltuk gibiyim. çok 'yok' hissediyorum kendimi. yopyokum gibi, 'hişştbibakbi' dense bana değil de yanımdakine söyleniyordur illa ki gibi, yemeğimden çıkan saçı garsona göstersem 'şehriyediroşehriye' diyip çekip ardına bakmadan gidip paranın üstünü bile bana geri getirmeyecekmiş gibi. gecenin birinde bedenim yatağımın içinde eriyiverse 'zaten pinar diye biri yoktu ki' gibi. bu güne değin başka birinin emsali miydim sadece acaba? kendimi doğrulamaya şahit arar gibi miyim bir de yoksa?

    YanıtlaSil
  3. emsali olduğun "ben"imdir belki de..

    YanıtlaSil

AHKAM KES!